Nog even... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Rita Demming - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Rita Demming - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

26 December 2015 | Nederland, Apeldoorn

Hola!!
Het duurt niet zo lang meer, dan gaat het gebeuren! Over 2 weken ben ik al in Puerto Viejo. Lig ik nu aan het strand :)
Alles is geregeld, nog een paar laatste dingen kopen, nog mijn laatste diensten draaien. Ik heb er zin in, maar vind het ook erg spannend. Komt vast goed!!
Groeten Rita

  • 26 December 2015 - 22:48

    Jan Demming:

    Dag Rita,

    Dat kan allemaal wel waar zijn, maar eerst zien we jou nog in de buurt van Hoenderlo. Tot dan!
    Groet, Jan.

  • 27 December 2015 - 17:36

    Monique Polhout:

    Rita,
    Heel veel plezier, geniet ervan!
    Ik vind het super wat je gaat doen..
    Geloof in jezelf, ik snap dat je het spannend vindt, ik vind je een TOPPER!!!
    dikke kus.
    Mo

  • 03 Januari 2016 - 01:03

    Anke Arp:

    Hallo Rita, wat spannend allemaal. we wensen je veel plezier en zijn benieuwd naar de verslagen van de reis en de voortgang van de doelen die je gesteld hebt.
    een goede reis. groetjes Anke en Ben

  • 03 Januari 2016 - 22:51

    Tina:

    Rita ik vind je hartstikke stoer. Ga er ook goed van genieten meid, dit ga je vast nooit meer beleven. Dus haal alles eruit . Liefs Tina

  • 08 Januari 2016 - 14:39

    Wilma:

    Hoi Rita
    Op de plaats van bestemming?...heb bewondering voor je dat je dit onderneemt ben zelf in de binnen landen van Mexico en de Dominicaanse Republiek geweest en de armoede gezien,zal daar wel niet veel anders zijn
    Geniet van de tijd dat je er bent...ga genieten van je verhalen...
    Groetjes Hans en Wilma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2016

nederland

27 Januari 2016

Hola

26 Januari 2016

verder

26 Januari 2016

nu dan?

18 Januari 2016

niet alles werd geplaatst gisteren
Rita

Actief sinds 02 Dec. 2015
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 6744

Voorgaande reizen:

02 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: