Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu

Puerto Viejo

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

10 Januari 2016 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo, mijn vorige bericht was nog lang niet af, maar ik kreeg het er op een of andere manier niet aan elkaar geplakt. Een wonder der techniek zal ik nooit worden.
Ik ben dus in Puerto Viejo. Het is hier echt prachtig, leuke mensen op school en de school is ook mooi.De eerste avond heb ik met mijn medescholieren aan het strand gebbq'ed. Hoe leuk om zo je eerste avond door te brengen en de anderen te leren kennen!
Gisteren heb ik wat door het dorpje gelopen. Het is groter en minder armoedig, dan ik in gedachten had. Ze hebben hier wel veel profijt van het toerisme.
We hebben met een stel bij de pizzeria( van een nederlander) gegeten en daarna viel ik , ondanks muziek van 2 kanten, als een blok in slaap!
Vandaag heb ik mijn eerste duik in de Caribische zee genomen. Het was heerlijk!!
Nu zit ik met een biertje op de veranda, de geluiden om me heen worden steeds harder en ik moet me zo even insmeren, omdat de muggen me anders opvreten!
Tot de volgende keer, groetjes Rita

  • 10 Januari 2016 - 09:42

    Hennie:

    Ha die Riet.

    Fijn dat de eerste indrukken goed zijn. En dus meppen naar die muggen. Suc6 ermee.

    groetjes, Hennie

  • 10 Januari 2016 - 11:00

    Bernadette :

    Hi Rita,

    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je zo goed bent ontvangen!
    Wat mooi al die indrukken en vooral de duik in de Caribische zee!
    Genieten maar van het mooie weer Hier ligt er sneeuw in Nova Lhota.
    Zijn morgen weer in NL
    Liefs van ons

  • 13 Januari 2016 - 09:59

    Josanne:

    Wat gaaf allemaal, en ook gaaf dat het bloggen je aardig lukt. Was verbaasd! Succes met het duiken in de zee en het muggen meppen. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2016

nederland

27 Januari 2016

Hola

26 Januari 2016

verder

26 Januari 2016

nu dan?

18 Januari 2016

niet alles werd geplaatst gisteren
Rita

Actief sinds 02 Dec. 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 6742

Voorgaande reizen:

02 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: