Update na ruim een week in Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu Update na ruim een week in Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu

Update na ruim een week in Puerto Viejo

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

18 Januari 2016 | Costa Rica, Puerto Viejo

update, na ruim een week in Puerto Viejo.

Hoi alle lieve lezers.
Vanmorgen hoorde ik het nieuws, dat het "enorm" gesneeuwd heeft in Nederland. Waren de treinen ook uitgevallen.
Tja, hier schijnt de zon en is het ongeveer 30 graden. Goeie temperatuur als je van de warmte houdt!
Zoals ik de vorige keer al schreef, word ik flink gestoken door de muggen hier en ik heb er een allergische reactie door gekregen. Dat waren een paar minder fijne dagen. Maar ik vaporub ondekt, dat smeer ik er op en ik heb anti histaminepillen gekocht. Dus ze steken nog steeds en ik heb bulten van zo'n 2 cm doorsnee, maar het jeukt niet meer zo verschrikkelijk.
Ik heb momenteel geen charmante benen kan ik jullie verzekeren!

• 18 Januari 2016 - 18:44

Marion:

Hoi Rita,
    Wat leuk om je te volgen. Het zal inderdaad niet mee vallen, dat spaans leren. Maar wel leuk toch? Krijgen wij ook nog een lesje als je weer terug bent?
    O wat vreselijk die muggen. Wij hebben dat ooit in italie gehad. Daar muggenspul gehaald wat uitstekend werkte. Off heette dat. Wie weet hebben ze het daar ook.
    Succes verder met je avontuur. Hier vriest het inderdaad, en er ligt een klein laagje sneeuw (mag geen naam hebben). Wel lekker hoor. Eindelijk winter. En het wordt vanzelf wel weer zomer.
    Geniet ervan Rita!
    Groetjes Marion

• 31 Januari 2016 - 21:07

Josanne:

Jammer van die benen Riet! Hoe moet je nu een knappe Costa-Ricaan aan de haak slaan?

Oh. Gelukkig heb jij altijd je haar nog :)!