niet alles werd geplaatst gisteren - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu niet alles werd geplaatst gisteren - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu

niet alles werd geplaatst gisteren

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

18 Januari 2016 | Costa Rica, Puerto Viejo

Nog lang niet klaar gisteren. Hopelijk gaat dit hele verslag in 1 x goed! Ik wilde nog vertellen, dat ik een enorme kakkerlak in mijn haar had 's nachts in bed. Nu doe ik de klamboe iets anders, haha.
Dat ik naar het strand op Punta Uva ben geweest en het was er schitterend en dat ik op weg daar naar toe, een luiaard in de boom zag hangen. Ik heb een foto gemaakt, maar dat moet ik dan ook nog weten te plaatsen!

We hebben een sterk wisselende groep mensen hier. Een aantal blijven een nacht, sommige een paar nachten, of een week em sommige, zoals ik, blijven langer. Over het algemeen zijn het vriendelijke, open mensen en is het leuk om zo nu en dan samen op te trekken. Meestal gaan we met de meesten tegelijk uit eten.
Aanstaande zondag ga ik voor een week naar Bocas del Toro in Panama. Het schijnt daar ook heel erg mooi te zijn en als ik dan toch al deze kant op ben gereisd, kan ik ook nog wel een paar uur in de bus daar naar toe. Het is een eilandengroep, je kunt met watertaxi's van het ene naar het ander eiland! Lijkt me leuk! Op het kaartje hieronder staat het ook op.

Sinds vandaag heb ik een nieuwe lerares Spaans. Ik denk dat haar manier van lesgeven wat meer aanslaat bij mij. Ik vond het wel heel ingewikkeld. Het is natuurlijk ook al een poosje geleden dat ik grammatica heb gehad. Nu ga ik zodadelijk met plezier mijn huiswerk doen!
Groetjes en tot de volgende keer! Rita

  • 18 Januari 2016 - 20:54

    Rosanne:

    Goed om te lezen dat je een fijne club mensen om je heen hebt..
    Veel plezier in Bocas del Toro! Ik zal aan je denken wanneer ik vd week op de schaatsen sta hèhè.
    Liefs Rosanne

  • 18 Januari 2016 - 21:05

    Hennie:

    He zus, suc6 met je studie, zal Jorick en/of Babs vragen hoe je foto's hier kunt plaatsen, wij willen natuurlijk wel wat zien.

    groetjes. Hennie

  • 18 Januari 2016 - 22:22

    Tina:

    Nou Rita je maakt wel van alles mee zeg. Leuk hoor. Dat ga je denk ik nooit weer vergeten..Nou Rita je hebt in elk geval mooi weer. Hier is het nu echt winter. Sneeuw, ijzel, vorst. Wel even wennen hoor.
    Nou meisje veel plezier en goed je best doen op school he. Liefs Tina

  • 19 Januari 2016 - 01:30

    Jan Demming:

    Dag Rita,
    Je kunt natuurlijk wel heel geheimzinnig en interessant doen, maar volgens mij zit je gewoon ergens in Zelhem of Vorden. Maar daar kan het natuurlijk ook hartstikke mooi en leuk zijn. Daar weet ik namelijk alles (van vroeger) van! Hoe dan ook, hou je taai en mij op de hoogte. Ik hoor van je.
    Groeten en liefs van je favoriete boer. Dat ben ik dus, want je hebt er maar 1.

    Jan.

  • 19 Januari 2016 - 01:32

    Jan Demming:

    Met 'boer' bedoek in eigenlijk 'broer'. Maar ja, wat is het verschil?

  • 31 Januari 2016 - 21:06

    Josanne:

    Haaaa, die kakkerlak! Ik gilde ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2016

nederland

27 Januari 2016

Hola

26 Januari 2016

verder

26 Januari 2016

nu dan?

18 Januari 2016

niet alles werd geplaatst gisteren
Rita

Actief sinds 02 Dec. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 6763

Voorgaande reizen:

02 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: