Ik ben er - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu Ik ben er - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rita Demming - WaarBenJij.nu

Ik ben er

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

08 Januari 2016 | Costa Rica, Puerto Viejo

Ik ben er!
Gisteren in de middag ben ik aangekomen in Puerto Viejo in Costa Rica en het is prachtig!
Na een lange reis van 11,5 uur vliegen, 4,5 uur wachten in Panama city op de aansluitende vlucht van 1,5 uur naar San Jose.
Daar was het ook al laat. Ik werd opgewacht door Carlos en zijn vrouw. Ze brachten me naar een hostel in het centrum. Daar aangekomen was al het licht uit. Ik werd in het donker naar boven begeleid en kreeg daar mijn bed aangewezen door middel van een aansteker. De beste man wist ook niet welk bed bezet was. Ik sliep namelijk in een gedeelde kamer met 11 ander mensen!

  • 09 Januari 2016 - 00:33

    Jan Demming:

    Dag Rita,

    Da's nog een hele vlucht geweest, maar gelukkig was je voorbereid. Hoop dat je het verder goed hebt en pas op he.... ik hoor de laatste tijd van die rare berichten uit het land waar je nu bent.
    Hou je haaks en laat nog eens wat van je horen.

    Liefs,
    Jan.

  • 09 Januari 2016 - 10:32

    Emmy:

    Hallo Rita,

    De start is gemaakt naar een lange reis. Nu even bijkomen en dan knallen!!!
    Veel plezier de komende tijd, en.....goed opletten bij de Spaanse lessen:)

    Groetjes Emmy

  • 09 Januari 2016 - 11:04

    Jorick:

    Rita het gaat nu echt beginnen! Veel plezier en avonturen gewenst:-) groetjes namens Babs, je neef.

  • 09 Januari 2016 - 13:48

    Truus:

    Hoi Rita, Spannend allemaal, zeker als je niet weet, wie er allemaal liggen! Gelukkig zijn de meeste mensen van goede wil, maar blijf alert!!!! Maar da's jou wel toevertrouwd!!! Je gaat het heel leuk hebben, dat weet ik zeker!
    Liefs en heel veel plezier, Truus

  • 09 Januari 2016 - 22:51

    Tina:

    De reis heb je gehad. En nu gaat Costa riante leven beginnen. WAT een lange reis zeg. Is het mooi en wat je ervan had ve er wacht? Nou Rita heel veel plezier meisje. Ik ib blijf je volgen natuurlijk. Liefs Tina

  • 12 Januari 2016 - 23:03

    Patricia:

    Hoi Rita, jeetje jij maakt nogal wat mee. Zo in het donker zoeken of er niemand in een bed ligt waar jij in moet liggen.. haha.
    Nou na zo n lange reis zul je zeker wel graag in bed willen liggen.
    Leuk om te lezen..

    En goed uit kijken hoor.
    Liefs Patricia

  • 13 Januari 2016 - 10:01

    Josanne:

    Griezels! Straks lag je met een Costa-ricaan in bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2016

nederland

27 Januari 2016

Hola

26 Januari 2016

verder

26 Januari 2016

nu dan?

18 Januari 2016

niet alles werd geplaatst gisteren
Rita

Actief sinds 02 Dec. 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 6764

Voorgaande reizen:

02 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: